.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگاه‌هاي دولتي شكايات از خبرنگاران را پس بگيرند

دبير شوراي اطلاع‌رساني دولت در مازندران گفت: هيچ دستگاه دولتي حق شكايت از خبرنگاران را ندارد و كساني كه اقدام به اين عمل كرده‌اند بايد شكايات خود را پس بگيرند.

 كمال رستمعلي در نشست با روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان در فرمانداري آمل با بيان اينكه رئيس‌ جمهور از همه دستگاه‌هايي اجرايي خواسته است شكايات خود را از رسانه‌ها پس بگيرند، يادآور شد: شكايت از خبرنگاران مورد تاييد استاندار مازندران نيز نيست و وي در روز خبرنگار به مديران دراين خصوص اخطار داده‌اند.

وي با اشاره به طرح دو شكايت از خبرنگاران مازندراني در روزهاي اخير اظهار داشت: به محض اطلاع از اين موضوع از مديران دستگاه‌ها خواسته‌ايم كه اين عمل را متوقف كنند كه يك شكايت پس گرفته شد اما شكايت ديگر پابرجاست كه اميدواريم اين امر نيز متوقف شود.

مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري مازندران با تاكيد بر اينكه مديران مي‌توانند در برابرانتقادات رسانه‌ها پاسخ‌هاي قانع‌كننده خود را ارائه دهند، يادآور شد: اين حق براي مديران باقي است كه نسبت به مطلب درج شده واكنش نشان دهند اما اين واكنش به معناي شكايت از رسانه و خبرنگار نيست.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينكه روابط‌عمومي‌ها بايد درك درستي از مفاهيم و رويه‌ها داشته باشند، خاطرنشان كرد: روابط عمومي بايد اقتضائات را درك كند و با درك اين مهم مسئولان خود را پيش ببرد.

رستمعلي با اعلام اينكه روابط‌عمومي‌ها بايد در پيشروي‌ها و رخدادها پيشگام باشند، اظهار داشت: ارتباط با مردم و رسانه‌ها از سوي روابط‌عمومي‌ها نبايد بي‌اثر باشد زيرا در دنياي امروز با تكثر منابع خبري اين بي‌اثري شايسته نيست.

وي با بيان اينكه در راستاي منويات رهبري براي توسعه الگوي ايراني اسلامي پيشرفت روابط‌عمومي‌ها نيز بايد اين الگو را در بخش خود تدوين كنند، تصريح كرد: روابط‌ عمومي بايد با فرهنگ و باور ايراني در جامعه به كار گيري شود.

دبير شوراي اطلاع‌رساني دولت در مازندران با تاكيد بر اينكه امروز بزرگترين رسالت خبرنگاران جريان‌سازي است، افزود: امروز اگر رسانه‌ها و روابط‌عمومي‌هاي نظام جريان‌سازي نكنند رسانه‌ها و دولت‌هاي بيگانه از جريان پيش آمده به نفع خود استفاده خواهند كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.